Шановні партнери!
Ми запустили новий автоматизований помічник Техцентру МТІ – чат-бот в Telegram статусу зданого вами в ремонт товару.
Тепер, завдяки чат-боту, наші клієнти можуть швидко та в будь-який час відстежити, на якому етапі ремонту знаходиться відповідне замовлення.
Ось, що зараз ви можете дізнатися у нашого чат-бота за номером замовлення:
Чат-бот поступово буде отримувати нові можливості, щоб клієнти могли отримати всю потрібну інформацію в інтерактивному форматі.
Посилання на бот Техцентру: https://t.me/mtiua_bot
А для того, щоб було зручно його запустити, достатньо відсканувати QR-код на отриманій квитанції чи перейти за вказаним посиланням.
Раді працювати для вашої техніки!