Шановні партнери!

 

Ми запустили новий автоматизований помічник Техцентру МТІ – чат-бот в Telegram статусу зданого вами в ремонт товару.

Тепер, завдяки чат-боту, наші клієнти можуть швидко та в будь-який час відстежити, на якому етапі ремонту знаходиться відповідне замовлення.

 

Ось, що зараз ви можете дізнатися у нашого чат-бота за номером замовлення:

  • Відстежити статус замовлення;
  • Підписатися на оновлення статусу відповідного замовлення та отримати повідомлення по готовності;
  • Контролювати етапи призначення інженера та діагностики виробу;
  • Отримати інформацію чи підлягає гарантійному обслуговуванню виріб;
  • Довідатися чи можливий ремонт, чи замовлена запчастина до відправленого на ремонт виробу;
  • Отримати інформацію про виписку Технічного висновку залежно від випадку.

 

Чат-бот поступово буде отримувати нові можливості, щоб клієнти могли отримати всю потрібну інформацію в інтерактивному форматі.

 

Посилання на бот Техцентру: https://t.me/mtiua_bot 
А для того, щоб було зручно його запустити, достатньо відсканувати QR-код на отриманій квитанції чи перейти за вказаним посиланням.

 

Раді працювати для вашої техніки!