Ремонт техніки - питання, яке час від часу турбує всіх українців. Минулий «карантинний» рік не став виключенням, особливо збільшилася кількість звернень на ремонт тих категорій, щодо яких відчувався значний дефіцит.

 

Ми зібрали таку собі аналітику звернень до сервісних центрів MTI hi-tech engineering і виділили її у топ-5 видів. Оригінал матеріалу читайте на uaspectr.com

 

 

На першому місці загалом за період 2021 року виявилися несправності комп'ютерних комплектуючих. Причому, з понад 20 тис. звернень від клієнтів та корпоративних партнерів до сервісних центрів Технічного центру МТІ 70% від усіх ремонтів припало на відеокарти та материнські плати.

 

За 2021 рік сервісні центри одного з найбільших українських дистрибуторів техніки та високотехнологічного обладнання компанії MTI обробили понад 20 тис. звернень від клієнтів та корпоративних партнерів із сервісного обслуговування. З них близько 30% від кінцевих користувачів та 70% – від компаній-партнерів.

 

«Ремонт техніки можна порівняти з творчістю. Залежно від складності, окрім спеціального обладнання та професійних навичок інженера, що визначають його кваліфікацію, він вимагає ще й кмітливості для вирішення нестандартних завдань особливої складності.

Будь-яке непрофесійне втручання в роботу обладнання може призвести до складних наслідків, нових дефектів чи повного виходу пристрою з ладу. Навіть якщо просто потрібна профілактика системи охолодження чи, наприклад, заміна жорсткого диску. Саме тому співробітники MTI Hi-Tech Engineering рекомендують при виявленні будь-якого дефекту в роботі обладнання негайно звертатися до сервісного центру та не намагатися самостійно усунути проблему»,  підкреслює Сергій Козловський, директор MTI Hi-Tech Engineering.

 

Тож які пристрої найчастіше ремонтувалися у минулому році? Нижче зібраний огляд ТОП-5 техніки, з якою клієнти зверталися до сервісних центрів мережі MTI Hi-Tech Engineering за 2021-й рік.

 

№1 відеокарти та материнські плати

Якщо говорити про інтенсивність навантаження на техніку, то не дивно що на першому місці серед звернень із несправностями опинилися комп’ютерні комплектуючі, а саме відеокарти та материнські плати. Ця категорію складають біля 70% від усіх ремонтів за 2021 рік. При цих зверненнях клієнти найчастіше жаліються на відсутність або дефекти зображення чи на те, що пристрої взагалі не вмикаються.

Цікаво, що з огляду на дефіцит у продажах, кількість ремонтів цих пристроїв за гарантією виробника зменшилася приблизно на 30% (YoY), тоді як негарантійні ремонти комплектуючих навпаки кількісно зростають. В MTI Hi-Tech Engineering, в першу чергу, пов’язують такі тенденції з постійним зростанням вартості нових відеокарт завдяки майнінговому ажіотажу та зі стійким дефіцитом цієї техніки на ринку.

 

№2 - ноутбуки

Ще одним видом техніки, яка найчастіше вимагає сервісної підтримки, звичайно, є ноутбуки і ПК. Найчастішими проблемами у ноутбуків після певного терміну експлуатації серед користувачів були зависання, несправності при вмиканні-вимиканні пристрою,  непрацюючий екран тощо.

Особливо, кількість ремонтів ноутбуків зросла після того, як у компанії діагностику зробили повністю безкоштовною, навіть якщо клієнт відмовляється від ремонту, або ремонт неможливий. Одним із чинників, на який звертають увагу, користувачі при виборі сервісного центру, можна назвати і наявність додаткових послуг. Наприклад, після проведення всіх ремонтів у MTI Hi-Tech Engineering виконують післяремонтне тестування для забезпечення якості виконаних робіт та виключення прихованих дефектів відділом технічного контролю, що також приваблює і підвищує клієнтську довіру.

 

№3 - техніка для друку

На третьому місці по кількості звернень – техніка для друку.

В цьому сегменті техніки також користується популярністю послуга з підключення, запуску та діагностики друкувальних пристроїв безпосередньо у клієнта, що було відзначено і в кількості звернень до Технічного Центру МТІ. Як виявилося, така послуга дуже затребувана і клієнти часто потребують запуску звичайного домашнього принтера.

В MTI Hi-Tech Engineering – це один із найбільш швидко зростаючих напрямків за кількістю ремонтів, але це пов’язано не із загальною тенденцією ринку, а з дедалі більшою кількістю користувачів, які хочуть працювати з однією з найбільших в Україні партнерських сервісних мереж, що покриває всі обласні центри та міста з населенням більше 100 тис. мешканців.

 

№4 - блоки живлення

Якщо раніше блоки живлення частіше міняли, то зі зростанням цін на цю категорію товарів побільшало й звернень щодо ремонту таких виробів.

 

№5 - монітори та проєктори

За комплектуючими та блоками живлення також слідують запити щодо відновлення справності моніторів та проєкторів. Це – п’ята за кількістю група техніки, яку найчастіше ремонтували в сервісних центрах MTI. За рахунок авторизації на проведення гарантійних ремонтів таких виробників, як BenQ, IiYama, Viewsonic, Eizo компанія має доступ до оригінальних запчастин, що в стислі терміни доставляються з Європи. Тому, в більшості випадків, на такі ремонти іде не більше 14 днів.

Найдорожчий пристрій, що був направлений на ремонт у MTI Hi-Tech Engineering – плоттер (друкарська техніка), вартість якого становила більш ніж 200 000 грн. Найдешевший – комп’ютерна миша за 50  грн. Вартість ремонту відрізняється по окремих видах техніки. Найпростіший ремонт буде коштувати 250 грн в незалежності від вартості виробу.

В середньому, за наявності усіх комплектуючих, термін ремонту техніки складає від одного до семи днів, в окремих випадках при потребі додаткової післяремонтної діагностики – він може займати до 14 днів.

MTI Hi-Tech Engineering було реорганізовано на початку 2021 року і виділено в окремий підрозділ в структурі компанії MTI. Оновлений Технічний Центр став ланкою, що замикає на собі всі напрямки післяпродажного сервісу, в тому числі й ремонти за гарантією виробників. Компанія уклала контракти з багатьма виробниками техніки і створила повноцінну мережу партнерських сервісних центрів у містах з населенням понад 100 тис. мешканців.

Якість і швидкість ремонту залежить, звичайно, і від використовуваного обладнання. Спеціалісти Технічного центру MTI Hi-Tech Engineering використовують виключно професійне обладнання та інструменти для виконання ремонту, а технічна документація та підтримка виробника дозволяють виконувати ремонти будь-якої складності. Серед спеціалізованих інструментів сучасного сервісного центру невід’ємними в роботі є інфрачервоні паяльні станції, термо-повітряні паяльні станції, сертифіковане спеціалізоване обладнання, мультиметри, цифрові осцилографи, лабораторні блоки живлення та лабораторний авто-трансформатор.

 

«При виконанні гарантійного обслуговування ми керуємось правилами та положеннями, що встановлені виробником обладнання та чинним законодавством України. І у разі необхідності провести складне компонентне відновлення, ми завжди намагатимемося скалькулювати прийнятну загальну вартість ремонту для замовника на основі існуючих тарифів, та обов’язково надамо гарантію на усі виконані роботи й замінені деталі», – наголошує Сергій Козловський директор Технічного Центру MTI Hi-Tech Engineering. 

 

 

Серед найбільш затребуваних додаткових послуг MTI Hi-Tech Engineering за 2021 рік:

  • збірка ПК, його налаштування;
  • профілактичне обслуговування ноутбуків та відеокарт (чистка, діагностика, заміна термопасти);
  • запуск пристроїв для друку у замовника.

У найближчих планах компанії – розвивати різні додаткові послуги для партнерів та клієнтів, щоб зробити обслуговування максимально якісним, комфортним та гарантувати найширший спектр сервісних послуг. Зокрема, в пріоритеті розширення ремонтних категорій та отримання нових авторизацій від вендорів.